Marketplaces.

Reprise is de E-Commerce EMEA hub van het Reprise netwerk, wat aangeeft dat we veel kennis en kunde hebben op het gebied van onder andere marketplaces en onze klanten in- en buiten Nederland bij uitstek kunnen helpen in zowel strategische als operationiële vraagstukken.

Ook hebben we eigen ontwikkelde audits voor zowel Amazon als Bol.com om een goed beeld te schetsen van optimalisatie mogelijkheden vanuit een paid, owned & data perspectief.

We zijn troste Gold partner van Bol.com, de belangrijkste speler in de Nederlandse markt waarbij we onze klanten helpen met het maken keuzes, het ontsluiten en adverteren op dit platform middels samenwerkingen met onder andere onze partners Channelengine en bGenius.

Heeft u vragen of uitdagingen met betrekking tot marketplaces? Ons marketplaces team staat altijd voor u klaar.

Programmatic.

Door onze data gedreven mindset in combinatie met de juiste inzichten over jouw markt en doelgroep zorgen wij voor een passende strategie voor het behalen van jouw doelstellingen, van branding tot conversie en klantbehoud. Hierbij wordt gekeken naar de juiste mix aan kanalen en formats om zo de consument op elk mogelijk touchpoint die relevant is in de customer journey te bereiken. Op deze manier dragen we bij aan een optimale FLOW.

Door de grote hoeveelheid beschikbare data signalen is het mogelijk om gepersonaliseerde campagnes dynamisch op te zetten in combinatie met bGenius om relevantie te verhogen. Door dit proces zo veel mogelijk te automatiseren werken we op een efficiënte manier aan jouw doelstellingen.

De samenwerking met Reprise is geheel naar wens in te vullen. Van strategie, het verzorgen van kennissessies en het opleiden van jouw inhouse team tot media inkoop, campagne management, analyses en optimalisaties.

Content.

Content vormt de kern van elke menselijke communicatie; wat we zeggen heeft een enorme kracht om te informeren, te onderwijzen, te entertainen en gedrag te beïnvloeden. Maar naarmate het web met steeds meer inhoud wordt gevuld, is het voor het publiek moeilijker geworden om te vinden wat ze willen.

Wanneer u content ontwikkelt specifiek voor de mensen die u wilt bereiken, zorgt dit voor veel betere verbindingen en gesprekken.

We hebben een team van ervaren specialisten die de content bekijken vanuit verschillende oogpunten; van advertenties tot organische content en van functionele tot informatieve content. Op deze manier zetten wij de beste content in op elke tactiek die we creëren om de relevantie en daarmee de klant betrokkenheid te verhogen.

Data & Analytics.

Of we Analytics gebruiken voor measurement, rapportages of onderzoeken, de data is leidend in al onze oplossingen. We zorgen er voor dat de Analytics systemen goed zijn ingesteld zodat de juiste, accurate data binnenkomt. We gebruiken de kracht van data voor media activatie, doelgroep inzichten en vele andere toepassingen.

CRO.

Iedere dag zijn er websitebezoekers die niet converteren doordat ze fricties ervaren of onvoldoende gemotiveerd worden op de website. Bij
Reprise combineren we al 10 jaar gebruikersinzichten en data om conversies te verhogen voor onze klanten.

CRO staat voor conversie ratio optimalisatie. De basis voor het doen van CRO ligt in het doen van goed onderzoek waarbij duidelijk is hoe gebruikers uw website ervaren en waar gebruikers de website verlaten. Bij Reprise doen we dit door middel van user testing, onze expertise, heatmapping tools zoals Hotjar of Microsoft Clarity en online vragenlijsten om zo onze aanpak te bepalen om problemen op te lossen en te identificeren waar kansen liggen in de customer journey.

Inzichten zijn nog maar het begin van optimalisatie.

Uit analyses kunnen soms wel 100 verbeterpunten komen, hoe pak je dit op? Vanuit onze marktkennis hebben we een eigen framework ontwikkeld die ervoor zorgt dat we de juiste kansen als eerst op gaan pakken. Vaak werken we samen met klanten om niet alleen te a/b testen maar om ook een CRO cultuur staande te krijgen in de organisatie. De uitkomst van CRO heeft effect op al je kanalen. Zowel betaald als organisch verkeer, wat gebeurt er met je omzet als je het conversiepercentage met 1%, 5% of 10% kunt verhogen?

Strategie.

Door het aankoop proces vanuit een strategisch perspectief te bekijken, worden consumenteninzichten onthuld die onze klanten kunnen gebruiken om FLOW te creëren in elke fase van de customer journey.

Bovendien brengen audits van betaalde en organische kanaalstrategieën ook efficiëntie in mediabestedingen aan het licht.

E-Commerce.

E-commerce vereist een balans tussen media, branding, supply chain en uitmuntende detailhandel. Reprise levert al deze facetten om de verkoop online en offline te laten groeien.

Ons team vergroot de omzet door merkervaringen op te bouwen. Wij combineren SEM, Display, Digitale Planogram en Content met onze kennis in de Supply Chain en Retail Management. Hierdoor kunnen wij de data van onze klanten gebruiken om de strategieën te ontwikkelen en webwinkels te beheren die merken helpen online te winnen.

SEO.

Hierbij verbetert KINESSO al jaren met succes de organische resultaten binnen verschillende Search platformen, van Google Search tot Amazon en van Pinterest tot YouTube. En zoekt hierbij continu de samenwerking met het paid search (SEA) team in haar holistische search aanpak. SEO is binnen Reprise daarmee ook een belangrijke factor in de verschillende stappen van FLOW.

De beste antwoorden (content) kunnen alleen gegeven worden als we de klantvraag en intentie bergijpen. Dit is daarom een essentiële stap tot het behalen van positieve resultaten uit SEO. Welke vragen er worden gesteld en op welke manier en via welk platform dit gebeurt verandert continu. Er vindt op dit moment een verschuiving plaats van het intypen van de vraag in Google naar het uitspreken van de vraag (voice search) en market places als Bol.com en Amazon winnen snel aandeel.

De sleutel tot succes bij het verbeteren van de organische resultaten in de gehele customer journey zit hem in kwaliteit. Waar saaie content met de juiste keywords voorheen genoeg was om goed gevonden te worden, is nu de kwaliteit van het antwoord bepalend voor SEO succes. Door de primaire focus te leggen op user experience, authority, user engagement en content zorgen wij ervoor dat onze klanten een beter antwoord geven dan de concurrent.

Social Media.

Door ons internationale netwerk en onze goede relaties met onze partners hebben we vanuit Reprise als een van de eersten ter wereld toegang tot bèta's en het adverteren op nieuwe platformen.

Ons team van social specialisten is een van de meest gecertificeerde teams in Nederland met Facebook Blueprint Buying en Planning, Snapchat en Twitter Flight School.

Dit team van social specialisten werkt nauw samen met de andere digital teams in de organisatie om te waarborgen dat alle media inzet op elkaar is afgestemd binnen de strategie, een audience first strategie wordt ingezet waarmee de flow wordt bevorderd in de consumer journey.

Onze geïntegreerde performance marketing-mentaliteit maximaliseert onze media-first benadering op social platformen. Succes is geworteld in onze Encore + -methodologie, het Reprise playbook, dat consistente, best-in-class resultaten levert voor klanten.

SEA.

Met ruim 20 jaar ervaring in performance marketing en Search Engine Advertising (SEA), weten we als geen ander onze partners te helpen door de inzet van data gedreven paid search strategieën. Ons team van paid search specialisten wordt gedreven door het realiseren van uw bedrijfsresultaten middels slimme inzet van de beste technologie.

Paid Search zorgt voor een optimale Customer FLOW door zich te richten op de zoekende doelgroep in verschillende fasen van de klantreis. Door verder te kijken en media te combineren met de gebruikerservaring en content op de website zijn wij in staat om data gedreven search (paid & organic) strategieën en campagnes te realiseren.

Middels de inzet van marketing automation tools zoals ,onze eigen, bGenius of Search Ads 360 maken we paid search schaalbaar voor onze klanten. Op deze manier kunnen we op een efficiënte manier adverteren via de verschillende netwerken zoals Google en Microsoft middels search & shopping maar ook vergelijking sites. Tevens helpen we internationale klanten op lokale zoekmachines zoals baidu, seznam en anderen.