Hoe zichtbaar zijn je conversie verhogende elementen?

Hoe zichtbaar zijn je conversie verhogende elementen?

Elementen zoals reviews, garanties, USP’s of andere overtuigende aspecten zijn alleen effectief als gebruikers ze daadwerkelijk zien.

Read full article (Hoe zichtbaar zijn je conversie verhogende elementen?)
De toekomst van third-party cookies ziet er nog steeds niet bepaald rooskleurig uit

De toekomst van third-party cookies ziet er nog steeds niet bepaald rooskleurig uit

Sander Kraan, Head of Addressable advertising bij Kinesso, deelt zijn inzichten en toekomstvisie op third-party cookies.

Read full article (De toekomst van third-party cookies ziet er nog steeds niet bepaald rooskleurig uit)
Inhousing van Digitale Marketing; Hoe staat het ervoor?

Inhousing van Digitale Marketing; Hoe staat het ervoor?

Inhousing is een voortdurende trend die bij veel bedrijven structureel op de agenda staat. Maar ‘makkelijker gezegd dan gedaan’ is een uitdrukking die vaak van toepassing is op de transitie van het volledig uitbesteden van digitale marketing naar het zelf doen of het vinden van een hybride vorm.

Read full article (Inhousing van Digitale Marketing; Hoe staat het ervoor?)
Retailmedia netwerken verkleinen CO2-voetafdruk advertenties

Retailmedia netwerken verkleinen CO2-voetafdruk advertenties

Het is tijd om deze milieubewuste strategieën te integreren in je marketing playbook, waardoor zowel zakelijk succes als verantwoordelijkheid voor het milieu worden gestimuleerd.

Read full article (Retailmedia netwerken verkleinen CO2-voetafdruk advertenties)
Tien ‘best practices’ voor succesvolle Performance-Max-campagnes

Tien ‘best practices’ voor succesvolle Performance-Max-campagnes

Performance Max is een potentieel krachtig middel om je campagnes op een efficiënte manier te regelen. Maar daarvoor is het wel zaak om een aantal zaken zorgvuldig te regelen.

Read full article (Tien ‘best practices’ voor succesvolle Performance-Max-campagnes)